marți, 11 noiembrie 2008

Sunt Rives

''Sunt publicul din cafeneaua de unde am sustinut primul webcast si necunoscutii de pe forumuri care m-au sustinut prima oara.Sunt poemele video de dragoste trimise in miez de noapte prietenei mele care abia se trezeste in partea cealalta a pamanutlui,si update-ul blogului cu noi prieteni,sub soarele din piata orasului.Sunt baiatul care citea o carte pe malul unui rau,a carei fotografie am trimis-o mamei prin e-mail pentru ca semana cu fratele meu.Sunt download-ul de la periferie si upload-ul din centrul orasului.Sunt Rives,primul poet 2.0,si datorita tuturor sunt inspirat oriunde as fi.''

Eu.Cine sunt eu?Sunt un suflet printre milioane de alte suflete,sunt o fiinta,un om cu sentimente.Un om care incearca sa-si croiasca un drum in viata,un om care incearca sa-i dea vietii rost.Vreau sa devin lumea,sau cel putin cineva...