luni, 10 noiembrie 2008

Eu sunt vecinul meu-Letitia Ilea

Eu sunt vecinul meu antipatic
Imi bat in teava caloriferului
Cand dau muzica prea tare.
Imi fur scrisorile din cutia postala.
Imi inund apartamentul o data la doua saptamani
Ca sa simt ca traiesc.

Eu sunt taximetristul meu cu mania vitezei.
Duc o existenta periculoasa
In fiecare zi sunt gata sa dau peste mine.
Am citit intr-un horoscop ca voi avea
O moarte violenta.

Eu sunt chelnerul meu preferat.
Ma las sa astept o gramada.
Imi aduc cafeaua chioara, ma jecmanesc cat pot
Imi umflu nota de plata, imi dau bacsisuri
Asta e la noi. Serviciile sunt la pamant.

Eu sunt directorul meu inevitabil.imi dau premii
Imi tai din salariu, ma fac ca nu vad atunci cand chiulesc
Ma pun sa fac ore suplimentare
Ce sa-i faci nimeni nu e singur.

Cel mai des sunt prietenul meu cel mai bun.
Si dusmanul meu de moarte sunt cele cinci zile lucratoare.
Sunt sambata si duminica.A trecut ceva vreme
De cand incerc sa fac pace.
Oare cine a compus cantecul asta. Cine il canta fals.
Cine il asculta.