vineri, 10 octombrie 2008

<3


Audio : Beyonce-If I were a boy.mp3


If I were a boy...I swear I'd be a better man. Well...if I were a boy,even just for a day,probabil ziua mea ar fi inceput la 9:00 a.m. Un dus rapid,un sandvis pe fuga si pana la 12:oo la antrenament la tenis.Tenisul asta mi-a facut un corp beton.Daca as face o poza,asa,la bustul gol,ar lesina dracu' toate desteptele astea de pe hi5.Dar nu ma complic sa fac sedinta foto in baie cu telefonul,si nici lipit de perete,incordat calumea.Nu provin de pe cocalari.org hahahaha.14:oo a.m.,ajung inapoi acasa,dus,ma schimb intr-o camasa sport,un cardigan pe deasupra,niste blugi conici,niste conversi rosii,nelipsitul ceas,ochelarii Ray Ban Wayfarers,ma parfumez cu Armani Code si nu ies pana nu arat O.K.In general,sunt un tip stilat.Imi sun baietii sa vad daca vor sa iesim la o bere si sa mancam ceva rapid la KFC.Frate,nu ma gandesc la calorii.Imi place sa admir fundurile bombate ale tipelor astea care stau prin mall toata ziua si-mi imaginez deja o noapte kinky cu ele...bah,dar nu fac comentarii deplasate cu voce tare.Cu baietii mei rad zgmotos,fetele astea zic ca-s idiot,cam injur cand sunt cu ei,dar fara sa-mi bag **** la fiecare propozitie.Urasc conceptia asta de macho,de gigolo italiano.Da ma baieti.Era la un moment dat un cacat de melodie,gen ''Baietii sunt baieti si femeile sunt...".Sunteti voi handicapati ca o ardeti numa' cu curve.Sunt bune si alea,da' doar la...Doar la.Mda.Colegele mele de la facultate zic ca m-ar lua de sot,daca n-as fi luat deja.Sunt doar un tip O.K.16:00 a.m. Pa baieti!Ba,hai ca te duc eu,ca oricum stai in drumul meu.Cheile in contact,muzica buna data tare sa se auda bine bass'ul DAR geamurile inchise.Nu claxonez tipele cu fuste scurte si decolteul la vedere si nici babele care de abia traverseaza strada.De fapt,nu prea claxonez.Imi las fratele acasa,si ma duc pana in piata sa iau un buchet de flori.Ba nu,2.Unul prietenei mele si altul mamei,pentru ca in primul rand sunt om si sunt capabil sa iubesc.Ce daca am mai mult testosteron?Eh ... Gata,am luat buchetele ! Cred ca am gusturi bune la flori,chiar si florareasa m-a felicitat pentru alegerea facuta.Am dat o fuga pana la mama la servici,i-am pus buchetul in vaza si am lasat un bilet lipit de monitor : '' Am trecut pe aici.Fi'tu care te iubeste.:)'' Ups.Sper ca iubita e acasa sa-mi iasa surpriza.Alo iubita?Esti acasa?Hai ca este.O cam doare capul.As cam fi avut chef de niste harjoneala asa la ora 5,dar in primul rand tin cont de ea.Sun la usa si nici nu mi se vede fata,atat de mare e buchetul de trandafiri.Sunt 37.37 de luni.I've never been more in love.Imi sare in brate si ma saruta pe frunte.Ma iubeste si ii multumesc ca datorita ei sunt barbatul care sunt azi.Si ea stie ca o iubesc.Din buzunarul de la blugii Levi's scot un pliant care l-am primit pe strada.Se joaca o piesa tare azi.Iubita mea adora teatrul.Iar ma saruta.Cuvintele sunt de prisos.Astept sa se schimbe.Ce corp armonios.O vreau!Dar stai,ca o doare capul.Ma abtin,dar ii spun ca o iubesc din cap pana in picioare.Imi zambeste,dar s-a rusinat un pic.Iubita mea e gata.E asa frumoasa!N-am nevoie de altceva.Sunt cel mai fericit ca o am.Inainte sa ajungem la teatru,oprim pana la benzinarie.Iubita mea nu e o sclifosita si pune ea benzina pana ma duc eu sa platesc.Gata,am scapat si de treaba asta.18:00 p.m. Ajungem la teatru.Imi inchid telefoanele,n-am chef sa ma streseze astia ca-s tampit si ca ma duc la teatru in loc sa merg la fotbal cu ei.Las pe maine fotbalul.Ea atrage toate privirile,sunt asa mandru de ea.Imi spune : '' Ce intorc fetele capul dupa tine.'' Hehe,nici n-am avut timp sa observ.Ba,imi place piesa,am asa un pic de spirit artistic in mine.Sa vezi ce caterinca vor face baietii de mine."'Artistul'' or sa ma strige.Artisteee,hai la o bere.Oricum,ma inteleg ei,ca au si ei gagici si na,stiu cum e.20:00 p.m. Am rezervorul plin.Si e toamna.Ii spun iubitei mele ca vreau s-o plimb si in drum,daca e sa gasim un restaurant dragut,oprim sa mancam.Accepta.O tot plimb,o tot plimb,de-mi ajunge rezervorul la jumatate.Iubita mea banuieste ceva si chicoteste.Eh iubita.Hai ca mai avem un pic.10 km pana la Constanta.Iubita mea n-a vazut niciodata marea toamna.Eu da.E super smecher!Probabil ca daca as fi fost un tip bogat,as fi dus-o in toata lumea.Dar o sa o fac si pe asta.Imi ia mana si mi-o pune pe fata ei.Mi-o saruta usor.Ce o iubesc!Si ea pe mine...sunt fericit.Uuuh.Am ajuns,se vede marea.Am lasat masina ca un porc in drum,da' ma doare la paishpe!E ea domne fericita?Este!Ne plimbam pe plaja si ea observa un restaurant dragut.Mancam si plecam sa inchiriem o vila cateva zile.Uh,ce tarziu e.Am ajuns in camera.Am crezut ca e obosita.Dar in seara asta vrea sa fie a mea...nu ma supar!Sunt barbat,am si eu nevoile mele.
La dracu' , bah !S-a facut dimineata si nimic n-a fost real.F#^k!.Am visat sau ce?


P.S. In this life I was loved by you.

P.P.S. But you are just a boy...you wish you were a better man...